Mielőtt a konzerv kukorica vagy a fagyasztott zöldbab eljutott volna a hűtőszekrénybe, sok minden történt! Van róla fogalmunk, minden szükséges az egészséges és finom végtermék garantálásához? Gyártás, csomagolás, kutatás-fejlesztés - semmi sem történik véletlenül. A folyamat része a minőségellenőrzési osztály is! Ismerkedjünk meg ezzel a kevésbé ismert részleggel, amelynek munkája elengedhetetlen a finom termékek előállításához.
“Az első minőségi kihívás az egészséges termékek garantálása!” emlékeztet Virginie ML, a Bonduelle élelmiszerminőségi osztályának munkatársa. “A célunk az, hogy ízletes és szép termékeket mutassunk be a fogyasztóknak. A minőség tekintetében azonban a legelső kihívás, hogy termékeink tiszteletben tartsák az élelmiszerbiztonsági előírásokat. A termék minőségét két szinten is követik:
A termék minőségét két szinten követjük: először a követelmények teljesítésén, majd a termékek ellenőrzésén és napi nyomon követésén keresztül. A Bonduelle minőségellenőrzési folyamata ellenőrzi a hatályos jogszabályokat (szerves, mikrobiológiai, címkézési stb.), és meghatározza a gyártási helyeken alkalmazandó és ellenőrizendő követelményeket. A követelmények így meghatározhatják a termék súlyát, vágását, méretét, valamint a recept összetevőit – például fagyasztott zöldségkeverékek vagy konzervdobozokban használt szószok esetén. „Nem csak a zöldségek minőségének ellenőrzéséről van szó, hanem az összes felhasznált nyersanyag ellenőrzéséről is” - teszi hozzá Virginie. "A mi munkánk az is, hogy megfelelő összetevőket alkalmazzunk a receptekhez, amelyek megfelelnek a fogyasztói elvárásoknak, anélkül, hogy kompromisszumot kötnénk az élelmiszer biztonságával kapcsolatban." Például az allergének felhasználásakor, amikor minden beszerzést (fűszerek, fűszernövények) szigorúan nyomon követünk a rendkívül pontos adatlapoknak köszönhetően.
Az első kontaktus a Bonduelle termékek minőségével kapcsolatban a címkén keresztül történik. Összetevők, allergének és tápanyag információk - minden, amit kommunikálunk, ellenőrzés alatt áll, és a minőségbiztosítási osztály gondoskodik róla! Minden országban, ahol a Bonduelle jelen van, dedikált ügyfélszolgálatot tart fenn a fogyasztók számára.Ezért minden termékre felkerül az elérhetőségünk, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy felvegyék a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal kérdés vagy panaszbejelentés esetén. A visszajelzések lehetővé teszik számunkra, hogy szükség esetén javítsunk a termékeken, és a panaszok elemzésével biztosítsuk fogyasztóink megelégedettségét.
A Bonduelle minden üzemében a technológiai sajátosságok (konzervdobozok, fagyasztott, friss, stb.) alapján és az egyes földrajzi helyszínekre vonatkozó szabályozási környezet függvényében alkotják meg a minőségi célokat. Minden termelőhely naponta számos minőségellenőrzést hajt végre a betakarítástól a konzerválásig - a hőmérséklet, a baktériumok és az egyenletes súly tekintetében. Így amikor a nyersanyagok a szállítás előtt megérkeznek a gyártósorokra, megtörténik a követelmény specifikációk ellenőrzése: a Bonduelle termelőhelyek 100 % -a rendelkezik legalább egy termékminőséget garantáló tanúsítvánnyal. A szántóföldtől a raktárhelyiségig, ez az információ megtalálható az egyes csomagoláson található kódnak köszönhetően: szántóföld, termésviszonyok, betakarítás dátuma, előkészítési feltételek, állomány állapot. A minőség és a nyomon követhetőség mindig kéz a kézben járnak!
„A minőség biztosítása lenyűgöző munka, de nehéz elmagyarázni, mivel transzverzális, és kapcsolatot teremt a fogyasztók, a marketing és a gyártás között, miközben betartja az előírásokat, normákat és jogszabályokat. Amikor egy ötlet megszületik Bonduelle-nél, mindig jelen van valaki a minőségügyi részlegtől “ - foglalja össze Virginie ML. Ez elég ahhoz, hogy megnyugtasson minket afelől, mi kerül a tányérunkra.